درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك .

درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك

آيا زنگ خطر براي متوقف كردن سارقين كافي است؟

زنگ خطر به افزونه‌اي محبوب براي ساختمان‌هاي خانگي تبديل شده است. خانواده‌هاي با مسئوليت اكنون مي‌خواهند هر كاري را در توان خود انجام دهند تا از اعضاء خانواده، دارايي و وسايل باارزش خود در مقابل تهديد سارقين محافظت كنند.
زنگ خطر در هنگام ورود اشخاص ناخواسته شما را مطلع خواهد كرد.
بسياري از سيستم‌هاي جديدتر تحت نظارت هستند، بنابراين در زمان به صدا درآمدن زنگ نيروهاي پليس به سرعت باخبر مي‌شوند. بعضي از سيستم‌هاي داراي فناوري بالا داراي دوربين‌هاي از راه دوري هستند كه مي‌شود آنها را از هر جايي تماشا كرد.
هنگامي كه افراد ناخواسته در اطراف دارايي‌هاي شما هستند به سرعت مطلع خواهيد شد و قادر خواهيد بود آنها را كاملا ببينيد. اگر آن فرد را نشناسيد، اين امكان را در اختيار خواهيد داشت كه زنگ را به صدا دربياوريد و نيروهاي پليس را باخبر كنيد.
اينها بازدارنده‌هايي بسيار مفيد هستند و با استفاده از آنها مي‌توانيد رفت و آمد دور و بر خانه خود را كنترل كنيد، مخصوصا زماني كه در خانه نيستيد. اما، آيا زنگ خطر براي متوقف كردن سارقين كافي است؟ متاسفانه نه.
سيستم‌هاي زنگ خطر براي مطلع كردن دسته محدودي از نيروهاي امنيتي طراحي شده‌اند، اما نمي‌توانند مانع ورود سارقين شوند. براي متوقف كردن سارقين، خانه شما به يك حفاظ فيزيكي مانند درب ضد سرقت ترك نياز دارد.

زنگ خطر نمي‌تواند مانع ورود افراد شود

زنگ خطر

زنگ خطر وسيله‌اي هشدار دهنده است؛ از لحاظ طراحي، اين سيستم نمي‌تواند مانع ورود فيزيكي سارقين به داخل خانه شود.

زنگ‌هاي پرسر و صدا ممكن است باعث ترسيدن سارقين بالقوه شوند، نه سارقيني كه در كار خود حرفه‌اي هستند. مخصوصا زماني كه شخص سارق خانه شما را تحت نظر داشته است و مي‌داند كه در آخر هفته از خانه دور هستيد يا در تعطيلات به سر مي‌بريد.
زنگ خطر همچنين ممكن است نيروهاي پليس را از ورود افراد مطلع كند، اما سارقين حرفه‌اي مي‌دانند كه كجا بايد به دنبال اشياء باارزش بگردند و قبل از رسيدن پليس به آنجا، آنها را به سرقت خواهند برد.

چنين چيزي 96 درصد اوقات صادق است. همچنين شانس بازپس گيري دارايي‌ها حتي كمتر خواهد بود. از سوي ديگر، درب ضد سرقت و پنجره‌هاي ايمني مي‌توانند مانعي فيزيكي را در مقابل سارقين احتمالي به وجود آورند.

زنگ خطر مي‌تواند غيرفعال يا هك شود

سارقين حرفه‌اي شيوه پيدا كردن اتصالات سيستم آلارم را مي‌دانند و به راحتي مي‌توانند برق را قطع كنند و سيستم را عملا بلا استفاده كنند.

علاوه بر اين، بسياري از سيستم‌هاي آلارم جديدتر كه از فناوري بي سيم استفاده مي‌كنند قابليت هك شدن دارند و مي‌توان آنها را از فاصله 250 متري خانه از كار انداخت. در جريان سرقت‌هاي حرفه‌اي‌تر، سارقين مي‌توانند سيستم شما را از فاصله دورتر هك كنند!
هكرها مي‌توانند يا سيستم زنگ خطر را غيرفعال كنند يا اينكه تعداد زيادي زنگ ساختگي ايجاد كنند تا سيستم شما عملا بي ارزش شود. بنابراين، تنظيم آن بي هدف بوده و خانه در معرض خطر قرار خواهد گرفت. درب ضد سرقت اكباتان درب و پنجره‌هاي ايمني هيچ مدار الكتريكي در ساختار خود ندارند و بنابراين غير قابل هك شدن هستند.

زنگ خطر و خطاي كاربران

دزدگير منزل
براي كار كردن سيستم آلارم خانگي، آن را بايد به صورت دستي فعال كرد. زماني كه خانه را ترك مي‌كنيد يا مي‌خواهيد بخوابيد، زنگ خطر را بايد در حالت فعال قرار داد، در غير اين صورت كاملا بي استفاده خواهد شد. ممكن است از هر ده شب نه دفعه اين كار را به خاطر بياوريد، اما حتي يك شب نيز براي وارد شدن سارقين كافي خواهد بود.
حقيقت اين است كه بزرگترين نقطه ضعف سيستم زنگ خطر خانگي همان مالك خانه است. اين سيستم تا جايي ارزشمند است كه مالك خانه آن را به كار مي‌گيرد. اما، درب ضد سرقت يا پنجره‌هاي ايمني راه حلي راحت هستند كه به محض به كارگيري ديگر نيازي به نظارت و دخالت افراد ندارند.

سيستم‌هاي حفاظتي فيزيكي براي خانه

درب‌ هاي ضد سرقت و پنجره‌هاي ايمني ساخته شده توسط اكباتان‌در مي‌توانند حفاظتي مستحكم را براي خانه شما به ارمغان بياورند. اكباتان‌در انواع مختلف از درب‌هاي ايمني ضد سرقت را ارائه مي‌دهد كه هر كدام از فولاد ساخته شده و شما را شيفته خود خواهند كرد.

يكي از انواع مختلف درب را انتخاب كنيد تا شما و خانه‌تان بتوانيد از آنها بهره‌مند شويد.
حفاظ‌هاي پنجره ما از بهترين فولاد موجود در بازار در ساخت خود استفاده مي‌كنند. اين كار بدين منظور انجام مي‌شود كه هيچ سارقي نتواند از طريق پنجره وارد ساختمان شود.

حفاظ‌هاي پنجره بهترين راه ممكن براي محافظت از طبقه اول ساختمان هستند. اگرچه ظاهري زيبا دارند اما مانند بيشتر پنجره‌هاي موجود در بازار به راحتي قابل بريدن نيستند، ما همچنين بعضي از زيباترين طراحي‌هاي موجود را در ساخت آنها ارائه مي‌كنيم.

همين امروز سيستم امنيتي خانه خود را تقويت كنيد!

همه درب‌ها و ابزارهاي ايمني ما از بهترين جنس ساخته مي‌شوند و تخفيفي را براي تمامي درب و پنجره‌هاي خود براي مشتريان باسابقه در نظر مي‌گيريم. اگر آماده فراهم آوردن بهترين سيستم ايمني براي خانه خود هستيد، با ما تماس بگيريد تا مشاوره رايگان دريافت كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۳:۲۷ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :