درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك .

درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك

دلايل سرمايه‌گذاري براي درب امنيتي منازل

هر صاحب خانه‌اي ممكن است اين سوال برايش پيش آمده باشد، كه چرا آنها بايد براي يك درب ضد سرقت سرمايه‌گذاري كنند و در اينجا پنج دليل اصلي وجود دارد كه براي شما ذكر خواهيم كرد:

۱. سرقت

هيچ‌كس نمي‌خواهد كسي وارد خانه آنها شود، و متاسفانه بسياري از مردم، اقدامات احتياطي را تا بعد از سرقت خانه انجام نمي‌دهند. بعضي از درب‌ها را مي توان به سادگي و با كمترين نيرو براي شكستن قفل باز كرد و به خانه بسيار آسان وارد شد. براي آنهايي كه وارد شدن كسي را تجربه كرده‌اند كه براي دستبرد اقدام كرده است، اين مي‌تواند يك احساس بسيار ترسناك باشد. درب هاي ضد سرقت امنيتي از داخل با صفحاتي تقويت شده‌اند كه عملا مانع از ورود افراد غريبه به منزل شما شده و احساس امنيت خانواده‌تان را فراهم مي‌كنند.

مطالعه كنيد! اهميت و مزاياي درب ضد سرقت

۲. اجازه دهيد هواي تازه به داخل بيايد

در ماه‌هاي خنك‌تر، بسياري از ساكنان عاشق اين هستند كه درب‌ها و پنجره‌هاي خانه را باز كنند تا هواي تازه به داخل بيايد. يك درب امنيتي مي‌تواند به شما اجازه دهد آن را بدون نياز به نگران شدن در مورد ايمني، باز نگه داريد. مي‌توان بر روي اين درب‌ها زنجير محافظ نصب كرد تا در عين حال كه بتوان آنها را باز نگه داشت اما مانع ورود افراد به داخل شوند.

۳. با درب امنيتي بازده انرژي را افزايش دهيد

درب‌هاي امنيتي مي‌توانند به جلوگيري از ورود مهاجمان كمك كنند، اما آنها همچنين مي‌توانند قبض‌هاي گرمايش و سرمايش منزلتان را كاهش دهند. در تابستان گرم زماني كه مي‌خواهيد كولر گازي درجه حرارت خانه را تا حد اماكن پايين نگه دارد تا خنك بمانيد. درب‌هاي امنيتي مي‌توانند مانع ورود گرماي بيرون به داخل خانه شده و به كاهش درجه حرارت داخل منزل كمك خواهند كرد. در روزهايي كه هوا سرد است، درب‌هاي امنيتي مي‌توانند يك لايه عايق‌بندي را به منزل شما اضافه كنند.

درب ضد سرقت

۴. درب امنيتي سفارشي

در شركت اكباتان‌در، ما مي‌توانيم درب امنيتي سفارشي را براي مطابقت با سبك خانه شما ايجاد كنيم. درب امنيتي به سبك‌هاي گوناگوني ساخته مي‌شوند كه زيبايي خاصي به منزل شما خواهند داد. درب‌هاي امنيتي نبايد زشت باشند يا سبك منزل شما را خراب كنند. شما مي‌توانيد بسياري از طرح‌هاي درب امنيتي را ملاحظه كرده و مدلي را انتخاب كنيد كه به ارزش خانه شما و كمك به حفاظت از خانواده‌تان كمك كند.

۵. جايگزين كردن با درب قديمي خانه

اگر درب ورودي فعلي شما از انواع قديمي بوده و خرابي‌هاي زيادي دارد و بايد جايگزين شود، اين يك فرصت عالي براي جايگزين كردن آن با يك درب امنيتي است. درب‌هاي شكسته مي‌توانند يك نقطه ورود آسان بوده و اجازه وارد شدن افراد غريبه را بدهند و به هواي خنك اجازه دهند كه خانه شما را در تابستان ترك كند.

يك درب معيوب مي‌تواند مشكلات زيادي ايجاد كند، بنابراين بهتر است آن را با يك درب امنيتي بادوام و مقاوم جايگزين كنيد. براي يادگيري بيشتر در مورد درب‌ها و پنجره‌هاي امنيتي آماده هستيد؟ امروز با يكي از كارشناسان ما تماس بگيريد تا شما را براي انتخاب يك درب ضد سرقت ترك مناسب با طرح و سبك خانه شما راهنمايي كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۶:۲۳ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :