درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك .

درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك

درب‌هاي ايمني موجب افزايش جذابيت و ايمني خانه شما مي‌شوند

جذابيت درب‌ ضد سرقت ارزان ورودي در هنگام خريد يا فروش خانه بسيار حائز اهميت است، اما اغلب توسط صاحب خانه مورد توجه قرار نمي‌گيرد.

ظاهر ورودي خانه، در فروش يك خانه نقش مهمي دارد، زيرا خانه‌هايي كه يك ورودي جذاب دارند نظر خريداران بيشتري را به خود جلب مي‌كنند.

براي درك اينكه چگونه مي‌توانيد ظاهر ورودي خانه خود را بهبود ببخشيد، بهتر است خانه خود را از ديدگاه يك خريدار خانه بالقوه نگاه كنيد.

به جلوه بيروني و رنگ آميزي آن و همچنين تميزي حياط خلوت آن توجه كنيد تا متوجه شويد كه آيا به خوبي نگهداري شده‌اند يا خير.

سپس مطمئن شويد كه نرده‌ها و درب‌هاي متصل به بخش‌هاي مختلف خانه شما در شرايط مناسبي قرار دارند و نيازي به تعمير ندارند.

اگر شما احساس مي‌كنيد كه هر بخش از خانه شما نياز به تغيير دارد، قبل از اينكه خانه خود را در بازار فروش قرار دهيد، آنها را رفع كنيد.

اولين چيزي كه نظر افراد را در هنگام خريد خانه به خود جلب مي‌كند، نورپردازي فضاي باز و حيات است، اما راه‌هاي ديگري نيز وجود دارند كه نه تنها ظاهر خانه شما را بهبود مي‌بخشند، بلكه امنيت بيشتري را در اختيار شما و خريداران خانه شما قرار مي‌دهند!

درب ضد سرقت ترك

نقاط قوت درب‌هاي ايمني

درب‌هاي ايمني و ورودي‌هاي امنيتي مي‌توانند يك لوازم جانبي جذاب براي خانه شما باشند.

درب هاي ضد سرقت و ورودي‌هاي امنيتي اجازه مي‌دهند تا امنيت مورد نياز خانواده خود را تامين كنيد.

درب و ورودي‌هاي سفارشي به گونه‌اي طراحي مي‌شوند تا پاسخگوي نيازهاي شما باشند و اين زماني است كه شركت اكباتان‌در وارد عمل مي‌شود.

در اينجا برخي از راه‌هايي كه درب‌هاي ايمني و ورودي‌ها باعث افزايش جذابيت خانه شما مي‌شوند، آورده شده است:

رنگ

با توجه به رنگ خانه شما، مي‌توانيد طراحي درب را به گونه‌اي در نظر بگيريد كه با رنگ خانه شما مطابقت داشته يا در تضاد باشد.

رنگ ممكن است با توجه به ماده سازنده درب متفاوت باشد، اما زيبايي درب‌هاي ايمني يا ورودي‌هاي امنيتي سفارشي به گونه‌اي است كه شما مي‌توانيد هر رنگ مورد نظر خود را انتخاب كنيد، اين به شما آزادي در انتخاب مي‌دهد.

اگر خانه شما يك پالت بيروني خنثي داشته باشد، مي‌توانيد از حالت عادي خارج شويد و يك رنگ متفاوت براي درب امنيتي خود انتخاب كنيد.

اگر قصد داريد چندين نقطه امنيتي به درب يا ورودي خانه خود اضافه كنيد، ممكن است بهتر باشد كه تمام رنگها را با هم هماهنگ كنيد تا سبك خانه خود را حفظ كرده و جذابيت آن را محدود كنيد.

در هنگام انتخاب رنگ درب، اطمينان حاصل كنيد كه از قوانين HOA پيروي مي‌كنيد. آنها به طور كاملا دقيق تعيين مي‌كنند كه كدام رنگ‌ها مجاز هستند تا در فضاي خارجي خانه شما مورد استفاده قرار بگيرند.

طراحي

يكي از مزاياي استفاده از يك درب يا ورودي سفارشي اين است كه شما مي‌توانيد يك طراحي را انتخاب كنيد كه با سبك خانه شما متناسب باشد.

شما مي‌توانيد از يك بوم خالي و يا يك قطعه كه با محيط اطراف خانه شما هماهنگ است استفاده كنيد. در شركت اكباتان‌در ما طرح‌هاي زيادي براي انتخاب در اختيار شما قرار مي‌دهيم تا از بين آنها انتخاب كنيد و يا طرح مورد نظر خود را ايجاد كنيد.

از اشعه‌هاي خورشيدي، منظره‌هاي فضاي باز تا خطوط عمودي سنتي، شما مي‌توانيد از مجموعه‌اي از محصولات پيش طراحي شده كه به بهترين شكل با خانه شما متناسب هستند، استفاده كنيد.

اين به شما يك مفهوم باز براي انتخاب آنچه كه براي خانه شما مناسب است مي‌دهد، به جاي اينكه از يك ليست خاص بخواهيد گزينه مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

درب ضد سرقت

اندازه

مهم نيست كه به دنبال چه اندازه‌اي هستيد، هميشه مي‌توانيد يك درب يا ورودي سفارشي انتخاب كنيد كه كاملا متناسب با فضاي خانه شما است.

اينكه آيا مي‌خواهيد از درب ورودي جلو، مسير حركت خودرو، استخر، حياط خلوت خود محافظت كنيد، اين درب‌هاي ايمني مي‌توانند سازگار با ويژگي‌هاي امنيتي شما باشند.

هر خانه داراي درب‌هاي ورودي با اندازه‌هاي مختلف است. شركت اكباتان‌در به خانه شما مي‌آيد و فضاي شما را به طور دقيق اندازه‌گيري مي‌كند تا يك محصول متناسب با آن را براي شما توليد كند.

شركت‌هاي ديگر گاهي اوقات تنها اندازه‌هايي را كه ممكن است به آنها نياز داشته باشيد را توليد مي‌كنند.

سبك

از آنجا كه درب‌هاي ايمني و ورودي‌ها مي‌توانند سفارشي شوند، مي‌توانند با سبك خانه شما بدون توجه به اينكه آيا سنتي يا مدرن است، متناسب شوند.

يكي ديگر از ويژگي‌هايي كه شما مي‌توانيد به سبك خانه خود اضافه كنيد، انتخاب درب‌هايي با روكش چوبي يا فولادي است. اين مي‌تواند دكوراسيون بيروني خانه شما را بهبود بخشد.

مهم نيست كه چه سبكي را براي خانه خود انتخاب مي‌كنيد، مي‌توانيد از يك ويژگي امنيتي كه از قوي‌ترين مواد موجود در بازار ساخته شده است، استفاده كنيد.

از آنجا كه طراحي هر خانه متفاوت است، انتخاب يك درب ضد سرقت سفارشي به شما اجازه مي‌دهد تا چيزي كه دوست داريد را انتخاب كنيد. از طرح عتيقه تا غربي، شما هميشه مي‌توانيد با يك سبك منحصر به فرد تاثير اوليه فوق العاده‌اي داشته باشيد.

در شركت اكباتان‌در، ما از درب‌هاي ايمني و ورودي‌هاي امنيتي استفاده مي‌كنيم تا اطمينان حاصل شود كه امنيت و ايمني خانه شما را تامين مي‌كنند.

شركت اكباتان‌در مي‌تواند اين امكان را براي شما فراهم كند تا افزايش امنيت و يا زيبايي خانه‌تان تامين شود. همين امروز در مورد نحوه سفارشي سازي ورودي‌ها و درب‌هاي ايمني خانه خود اطلاعات بيشتري كسب كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۹:۴۰ توسط:mehdi موضوع:

با استفاده از درب‌‌هاي ايمني از خانه خود در مقابل سارقين محافظت كنيد

بنابر آمار اداره تحقيقات فدرال، در سال 2015 بيش از 327,000 مورد سرقت در سراسر كشور امريكا اتفاق افتاد كه چيزي حدود 390 ميليون دلار خسارت به صورت كلي در بر داشت و هر شخص حدود 1,200 دلار متحمل ضرر شد.

آيا با اين گفته قديمي آشنايي داريد: “علاج واقعه را قبل از وقوع بايد كرد؟” اين يعني خانه‌‌هايي كه داراي سيستم امنيتي و ملاحظات ديگر جهت جلوگيري از دزدي هستند، بسيار كمتر در معرض سرقت قرار خواهند گرفت، و يكي از راه‌‌هايي كه مي‌توانيد از چنين چيزهايي جلوگيري كنيد اين است كه از درب ضد سرقت  ايمني در ورودي خانه خود استفاده كنيد.

دليل اين كار چيست؟ در ابتدا بايد گفت كه 70 درصد سارقين به جاي پنجره از درب وارد خانه مي‌شوند، و همين امر ضرورت تمركز بر تقويت امنيت اين نقطه از ساختمان را بيشتر نشان مي‌دهد.

در ادامه نكاتي را در مورد چگونگي تقويت درب‌‌هاي ايمني خانه با هم مي‌بينيم كه شانس ورود سارقين را به داخل خانه به طرز چشمگيري كاهش مي‌دهد.

درب ضد سرقت

از درب‌‌هاي ايمني فلزي استفاده كنيد

از خودتان بپرسيد: چه چيزي مي‌تواند سارقين را متواري كند؟ درب چوبي يا فلزي؟ درب‌‌هاي ايمني بسيار محكم هستند و در مقابل ضربه، لگد يا چيزهاي ديگر مقاومت زيادي دارند.

شما مي‌توانيد از تقويت‌هاي داخلي استفاده كنيد تا ايمني خانه را بسيار بيشتر كنيد، اما درب‌‌هاي ايمني فلزي معمولا قوي‌ترين نوع ايمني مي‌باشند، و بهترين گزينه‌اي هستند كه مي‌توانيد در بازارهاي كنوني پيدا كنيد.

حتي ظاهر درب‌‌هاي ايمني فلزي به تنهايي مي‌تواند بسياري از سارقين را از خانه دور نگه دارد ، چرا كه وضعيت مناسب امنيت خانه را نشان مي‌دهند.

حتي قوي‌ترين درب‌‌هاي ايمني نيز در صورت قفل نبودن كار چنداني را از پيش نخواهند برد.

از يك قفل كليدي استفاده كنيد تا آرامش ذهني خود را حفظ كرده و از ورود احتمالي سارقين به داخل خانه جلوگيري به عمل آوريد، يعني همان جايي كه خانواده و دارايي هايتان در آن قرار دارند.

وقتي كه حرف از قفل‌‌هاي كليدي به ميان مي‌آيد، اصلا نبايد سراغ مدل‌‌هاي ارزان قيمت برويد، لازم نيست حتما پول زيادي هزينه كنيد، اما چشم پوشي از مدل‌‌هاي ارزان قيمت و معمولي قطعا مي‌تواند بسيار ثمر بخش باشد.

شركت اكباتان‌در از طرح‌‌هايي با استاندارد بالا براي برآورده كردن استانداردهاي ايمني استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه قفل درب با معيارهاي ديگر ايمني سازگار است.

گياه و بوته‌‌هاي كمتري بكاريد

اگرچه اضافه كردن گياه، بوته و درختچه مي‌تواند زيبايي نماي خارجي خانه را بسيار بيشتر كند، كاشتن آنها در نزديكي درب و پنجره خانه چندان عاقلانه نيست، چرا كه سارقين مي‌توانند در آنها پنهان شوند.

مواظب باشيد كه گياهان خود را در مكاني نگذاريد كه بتواند نقطه ديد شما و خانواده‌تان را كور كند.

در هنگام ايمن كردن خانه، هيچ ريسكي را نبايد پذيرفت.

حتما هزينه‌‌هاي لازم را صرف درب‌‌هاي ايمني آهني كنيد تا سارقين را وادار كنيد به سراغ خانه‌اي ديگر بروند.

از چارچوب‌‌هاي مستحكم براي درب‌‌هاي ايمني استفاده كنيد

درب ضد سرقت

اگرچه استحكام درب ايمني داراي بيشترين اهميت مي‌باشد، اما نبايد از مزيت چارچوب نيز غافل شد.

با اين حال، متاسفانه بسياري از مالكين خانه از اينها چشم پوشي مي‌كنند و در نتيجه سيستم ايمني آنها دچار مشكل مي‌شود.

حتي اگر بهترين درب ضد سرقت ترك موجود در بازار را نيز داشته باشيد، سارقين مي‌توانند با يك ضربه محكم آن را باز كنند.

تمامي درب‌‌هاي ايمني شركت اكباتان‌ در به همراه چارچوب فولادي 4” x 1.5” توليد مي‌شوندكه ضخيم‌ترين نوع در بازار مي‌باشد.

اين ويژگي به همراه پيچ‌‌هاي تقويت شده يك طرفه اين اطمينان را به شما مي‌دهند كه درب هاي توسط اهرم يا هر چيز ديگري به زور باز نمي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۹:۳۴ توسط:mehdi موضوع:

درب ضد سرقت محافظ كسب و كار شما

درب ضد سرقت يكي از اولين اقدامات براي محافظت از خانه و يا كسب و كار خواهد بود. با تمام شدن فصل زمستان اقدام به سرقت از مكان‌هاي مختلف به ميزان 10% افزايش مي‌يابد، در فصل تابستان مردم خانه‌هاي خود را بازتر مي‌گذارند و در طول شب به مدت بيشتري در بيرون از خانه مي‌مانند، يعني زماني كه بيشترين دزدي‌ها رخ مي‌دهند. همچنين بسياري از كسب و كارها در اين موقع بسته مي‌شوند.

مطالــعه كنيد ! اهميت و مزاياي درب ضد سرقت

بسياري از مالكين كسب و كار، كارهاي بسياري را براي محافظت از خانه‌هاي خود در مقابل سارقين انجام مي‌دهند اما توجه چنداني به محل كسب و كار خود نمي‌كنند.

اگرچه سرقت از اماكن تجاري كمتر از خانه‌ها اتفاق مي‌افتد، باز هم تعداد آنها بسيار زياد است. با استفاده از روش‌هاي ساده با استفاده از پنجره و درب هاي ضد سرقتمي‌توانيد از محل كسب و كار خود به خوبي در مقابل سرقت محافظت كنيد.

چرا بايد با درب ضد سرقت از كسب و كار خود محافظت كنيد؟

زماني كه يك مكان تجاري مورد سرقت قرار مي‌گيرد، خسارت مالي مي‌تواند بسيار بالاتر از منازل مسكوني باشد. در كسب و كار خود، ارزش تمامي دارايي‌هاي خود را در نظر بگيريد.

كامپيوترهاي اداري، نرم افزار، گوشي‌هاي همراه، قطعات الكترونيكي و موارد گرانبهاي ديگر از جمله آنها هستند. بسته به نوع صنعتي كه در آن فعاليت مي‌كنيد، كالاهاي موجود مي‌توانند تا صدها هزار دلار ارزش داشته باشند (خواه داراي يك فروشگاه يا كارخانه توليدي هستيد). با استفاده از درب ضد سرقت ترك مي‌توانيد محافظت بيشتري از اموال خود داشته باشيد.

مطمئنا هيچوقت صدها هزار دلار را بدون محافظت رها نمي‌كنيد. با اين حال، بدون محافظت كافي از ساختمان خود، در واقع همه آن ثروت را در ريسك بزرگي قرار مي‌دهيد. همچنين اين نكته را در نظر بگيريد: جايگزين كردن اين موارد تا چه اندازه ممكن است هزينه بر باشد؟ اينها را به خسارت‌هاي ناشي از اختلال در فعاليت شركت اضافه كنيد و ببينيد كه جايگزين كردن همه اين تجهيزات و كالاهاي اساسي چه هزينه‌هاي دربر خواهد داشت؟ اما يك اقدام محافظتي مانند درب ضد سرقت از تمام اين هزينه‌ها جلوگيري خواهد كرد.

بيشتر كسب و كارها در طي شب بسته و خالي از افراد مي‌شوند. سارقين حرفه‌اي معمولا ورود به ساختمان‌هاي تجاري را آسان‌تر از خانه‌ها مي‌بينند، چرا كه احتمال كمتري وجود دارد كه در نيمه‌هاي شب با افراد ديگري روبرو شوند. بعد از اينكه سيستم امنيتي را از كار بياندازند، چندين ساعت زمان در اختيار دارند تا اموالتان را به غارت ببرند.

چگونه مي‌توانيم از خود در مقابل سارقين محافظت كنيم؟

سيستم‌هاي ايمني تنها تعدادي از افراد را از ورودهاي غيرقانوني مطلع مي‌سازند، حتي ممكن است در صورت بلند بودن صداي زنگ همسايه‌ها هم خبردار شوند. اما چنين چيزي هم مانع سرقت يا نابود كردن دارايي‌ها توسط سارقين نخواهد شد. همه كسب و كارها بايد با استفاده از مكانيزم‌هاي دفاعي مانند درب ضد سرقت در مقابل مهاجمان محافظت شوند.

يكي از دلايل مخالفت با نصب چنين چيزي اين است كه شركت‌ها نمي‌خواهند ساختمان آنها مانند يك زندان به نظر رسد، كه بر روي درب و پنجره‌ها ميله دارد.

چنين ظاهري چندان زيبا نيست و احتمالا مشتريان را هم دور نگه خواهد داشت. با اين حال، با استفاده از پنجره و درب ضد سرقت ساختمان كسب و كار شما هنوز هم عالي به نظر خواهد رسيد و در عين حال در مقابل سرقت‌هاي احتمالي ايمن خواهد بود.

درب هاي ضد سرقت ما به صورت سفارشي ساخته مي‌شوند تا از كسب و كار شما در مقابل ورودهاي ناخواسته محافظت كنند و در همان حال زيبايي خاصي به ساختمان ببخشند.

درب ضد سرقت

استفاده از حفاظ بر روي درب و پنجره‌ها

يك گزينه ديگر براي محافظت از درب و پنجره‌ها استفاده از حفاظ است. حفاظ‌هاي فولادي و چارچوب‌هاي آهني با بالاترين دقت ممكن ساخته مي‌شوند و هر كدام از آنها را مي‌توان با توجه به نيازهاي ساختمان خود به صورت سفارشي ساخت. بعد از مشاوره رايگان، ما اندازه دقيق درب و پنجره‌هاي نيازمند به امنيت بيشتر را اندازه گيري مي‌كنيم. حفاظ‌هاي ما داراي اين ويژگي‌ها هستند:

  • توري‌هاي فولادي ضد زنگ، اين حفاظ‌ها از توري‌هاي فولادي ضد زنگ به عنوان مواد اصلي در حفاظ‌هاي خود استفاده مي‌كنند. اين حفاظ‌ها براي مقابله با طوفان‌هاي درجه 4 طراحي شده‌اند. به علاوه، حفاظ‌هاي فولادي ضدزنگ ما دچار فرسودگي نخواهند شد و قدرت و دوام زيادي را تضمين مي‌دهند.
  • چارچوب‌هاي آهني، در اين حفاظ‌هاي امنيتي چارچوب‌ها از آهن ساخته مي‌شوند. توري در بين دو صفحه آهني دندانه دار قرار مي‌گيرد كه آن را صاف نگه مي‌دارند. همه اين قطعات با استفاده از فولاد ضد زنگ و ضد ضربه به همديگر پيچ مي‌شوند.

همه قطعات توسط مهره‌هايي از هم جدا مي‌شوند تا الكتروليز و در نتيجه آن فرسايش كاهش يابد. در نهايت، شما داراي حفاظي خواهيد بود كه در مقابل ضربه مقاوم بوده و سارقين را دور نگه مي‌دارد.

همچنين توري‌هاي دندانه دار و پيچ شده محافظت بيشتري را در مقابل سارقين به ارمغان خواهند آورد. اين توري‌ها مكمل درب ضد سرقت خواهند بود و از ساختمان شما محافظت دوچندان خواهند كرد.

كاربردهاي تجاري درب ضد سرقت

اگر آماده محافظت از مكان كسب و كار خود با استفاده از درب ضد سرقت در مقابل سارقين هستيد، همين امروز با شركت اكباتان‌در تماس بگيريد تا به صورت رايگان مشاوره دريافت كنيد. ما خدمات خود را در كوتاه‌ترين زمان ممكن انجام خواهيم داد. ما مي‌توانيم به شما كمك كنيم بهترين راه حل ايمني را براي محافظت از ساختمان تجاري خود انتخاب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۰:۰۲ توسط:mehdi موضوع: