درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك .

درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك

شما به كدام نوع از درب‌هاي ايمني نياز داريد

زماني كه در بازار به دنبال درب‌هاي ايمني جديد و ايمن‌تر براي خانه‌تان مي‌گرديد، ممكن است با گزينه‌هاي زيادي روبرو شويد. بدون دانستن مزاياي هر كدام از آنها اين احتمال وجود دارد كه در نهايت قادر نباشيد يكي را به درستي انتخاب كنيد. شركت اكباتان‌ درب، در چنين مواقعي به داد مشتريان مي‌رسد. ما راه حل‌هايي را براي انتخاب بهترين گزينه درب ضد سرقت در اختيار شما قرار خواهيم داد.

درب‌هاي ايمني

درب ضد سرقت

اگر مي‌خواهيد مزاحمين را بيرون نگه داريد، درب ايمني همان چيزي است كه بايد انتخاب كنيد. درب‌هاي ما مخصوص محافظت از خانواده‌هاي شما ساخته شده‌اند و عملا غيرقابل نفوذ هستند. طرح‌هاي شركت اكباتان‌درب، استايل خانه شما را كامل خواهند كرد و همچنين با قوي‌ترين فولادهاي موجود در بازار ساخته شده‌اند. شما حتي مي‌توانيد بدون از دست دادن كيفيت و استحكام طرح دلخواه خودتان را نيز سفارش دهيد.

از آنجا كه هر كدام از درب‌هاي امنيتي به صورت سفارشي ارزيابي و ساخته مي‌شوند تا به خوبي با ورودي‌هاي شما سازگار باشند، ديگر لازم نيست نگران عدم سازگاري درب‌هاي ايمني با خانه خود باشيد، چرا كه همه آنها مي‌توانند به راحتي طرح خانه را بسيار چشمگيرتر كنند.

درب‌هاي ايمني سري اكوپال

درب ضد سرقت

يكي از درب‌هاي پر فروش و بادوام كه داراي چهارچوب رگلاژي است. اين نوع چهار چوب براي نصب احتياج به تخريب ندارد و براحتي مي‌توان آن را نصب كرد. اين چهارچوب‌ها همگي به صورت اصل از كشور تركيه وارد شده و به محل نصب انتقال داده مي‌شوند. شركت اكباتان‌درب هميشه سعي در ارائه محصولات با كيفيت نموده و با كادري مجرب عمليات نصب محصول را به بهترين نحو انجام خواهد داد. اين درب‌هاي ايمني براي فريم و كلاف دور درب از ورقه فولاد استفاده مي‌كنند همچنين در سر تا سر اين درب‌هاي ايمني دو ورقه فولاد بكار رفته است. براي رويه درب‌هاي ايمني سري اكوپال از ورق mdf به ضخامت 10 ميلي‌متر استفاده شده است. تمام قفل‌هاي اين درب‌هاي ايمني ساخت كشور تركيه بوده و از استهكام بالايي برخوردار است.

درب‌هاي ايمني سفارشي

در شركت اكباتان‌درب، ما مي‌توانيم درب ضد سرقت ترك اصل منزل شما را به صورت سفارشي بسازيم تا نه تنها با طراحي معماري خانه‌تان سازگار باشد، بلكه همچنين به زيبايي خانه شما هم اضافه كند.

اين درب‌هاي ايمني مي‌توانند مزاحمين را بيرون نگه دارند و از بچه‌ها در برابر بيرون رفتن محافظت كنند. حفاظت از فرزندان حائز اهميت مي‌باشد، اما اضافه كردن يك ورودي زيبا به خانه‌تان مزيتي ديگر خواهد بود.

گزينه‌هاي زيادي براي انتخاب داريد و به همين دليل لازم نيست ديگر نگران هماهنگي درب ورودي با شكل و دكوراسيون خانه خود باشيد، چرا كه هميشه مي‌توانيد درب ضد سرقت ارزان مورد نظر خود را پيدا كنيد كه با استايل منحصر به فرد شما هماهنگ باشد.

آماده نصب كردن اولين خط دفاعي خود هستيد؟ متخصصين شركت اكباتان‌ درب اينجا هستند تا به ساده كردن تصميم گيري شما در مورد گزينه‌هاي مختلف ايمني در دسترس، كمك كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۲:۰۲ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :