درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك .

درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك

با استفاده از درب‌‌هاي ايمني از خانه خود در مقابل سارقين محافظت كنيد

بنابر آمار اداره تحقيقات فدرال، در سال 2015 بيش از 327,000 مورد سرقت در سراسر كشور امريكا اتفاق افتاد كه چيزي حدود 390 ميليون دلار خسارت به صورت كلي در بر داشت و هر شخص حدود 1,200 دلار متحمل ضرر شد.

آيا با اين گفته قديمي آشنايي داريد: “علاج واقعه را قبل از وقوع بايد كرد؟” اين يعني خانه‌‌هايي كه داراي سيستم امنيتي و ملاحظات ديگر جهت جلوگيري از دزدي هستند، بسيار كمتر در معرض سرقت قرار خواهند گرفت، و يكي از راه‌‌هايي كه مي‌توانيد از چنين چيزهايي جلوگيري كنيد اين است كه از درب ضد سرقت  ايمني در ورودي خانه خود استفاده كنيد.

دليل اين كار چيست؟ در ابتدا بايد گفت كه 70 درصد سارقين به جاي پنجره از درب وارد خانه مي‌شوند، و همين امر ضرورت تمركز بر تقويت امنيت اين نقطه از ساختمان را بيشتر نشان مي‌دهد.

در ادامه نكاتي را در مورد چگونگي تقويت درب‌‌هاي ايمني خانه با هم مي‌بينيم كه شانس ورود سارقين را به داخل خانه به طرز چشمگيري كاهش مي‌دهد.

درب ضد سرقت

از درب‌‌هاي ايمني فلزي استفاده كنيد

از خودتان بپرسيد: چه چيزي مي‌تواند سارقين را متواري كند؟ درب چوبي يا فلزي؟ درب‌‌هاي ايمني بسيار محكم هستند و در مقابل ضربه، لگد يا چيزهاي ديگر مقاومت زيادي دارند.

شما مي‌توانيد از تقويت‌هاي داخلي استفاده كنيد تا ايمني خانه را بسيار بيشتر كنيد، اما درب‌‌هاي ايمني فلزي معمولا قوي‌ترين نوع ايمني مي‌باشند، و بهترين گزينه‌اي هستند كه مي‌توانيد در بازارهاي كنوني پيدا كنيد.

حتي ظاهر درب‌‌هاي ايمني فلزي به تنهايي مي‌تواند بسياري از سارقين را از خانه دور نگه دارد ، چرا كه وضعيت مناسب امنيت خانه را نشان مي‌دهند.

حتي قوي‌ترين درب‌‌هاي ايمني نيز در صورت قفل نبودن كار چنداني را از پيش نخواهند برد.

از يك قفل كليدي استفاده كنيد تا آرامش ذهني خود را حفظ كرده و از ورود احتمالي سارقين به داخل خانه جلوگيري به عمل آوريد، يعني همان جايي كه خانواده و دارايي هايتان در آن قرار دارند.

وقتي كه حرف از قفل‌‌هاي كليدي به ميان مي‌آيد، اصلا نبايد سراغ مدل‌‌هاي ارزان قيمت برويد، لازم نيست حتما پول زيادي هزينه كنيد، اما چشم پوشي از مدل‌‌هاي ارزان قيمت و معمولي قطعا مي‌تواند بسيار ثمر بخش باشد.

شركت اكباتان‌در از طرح‌‌هايي با استاندارد بالا براي برآورده كردن استانداردهاي ايمني استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه قفل درب با معيارهاي ديگر ايمني سازگار است.

گياه و بوته‌‌هاي كمتري بكاريد

اگرچه اضافه كردن گياه، بوته و درختچه مي‌تواند زيبايي نماي خارجي خانه را بسيار بيشتر كند، كاشتن آنها در نزديكي درب و پنجره خانه چندان عاقلانه نيست، چرا كه سارقين مي‌توانند در آنها پنهان شوند.

مواظب باشيد كه گياهان خود را در مكاني نگذاريد كه بتواند نقطه ديد شما و خانواده‌تان را كور كند.

در هنگام ايمن كردن خانه، هيچ ريسكي را نبايد پذيرفت.

حتما هزينه‌‌هاي لازم را صرف درب‌‌هاي ايمني آهني كنيد تا سارقين را وادار كنيد به سراغ خانه‌اي ديگر بروند.

از چارچوب‌‌هاي مستحكم براي درب‌‌هاي ايمني استفاده كنيد

درب ضد سرقت

اگرچه استحكام درب ايمني داراي بيشترين اهميت مي‌باشد، اما نبايد از مزيت چارچوب نيز غافل شد.

با اين حال، متاسفانه بسياري از مالكين خانه از اينها چشم پوشي مي‌كنند و در نتيجه سيستم ايمني آنها دچار مشكل مي‌شود.

حتي اگر بهترين درب ضد سرقت ترك موجود در بازار را نيز داشته باشيد، سارقين مي‌توانند با يك ضربه محكم آن را باز كنند.

تمامي درب‌‌هاي ايمني شركت اكباتان‌ در به همراه چارچوب فولادي 4” x 1.5” توليد مي‌شوندكه ضخيم‌ترين نوع در بازار مي‌باشد.

اين ويژگي به همراه پيچ‌‌هاي تقويت شده يك طرفه اين اطمينان را به شما مي‌دهند كه درب هاي توسط اهرم يا هر چيز ديگري به زور باز نمي‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۹:۳۴ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :