درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك .

درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك

دلايل سرمايه‌گذاري براي درب امنيتي منازل

هر صاحب خانه‌اي ممكن است اين سوال برايش پيش آمده باشد، كه چرا آنها بايد براي يك درب ضد سرقت سرمايه‌گذاري كنند و در اينجا پنج دليل اصلي وجود دارد كه براي شما ذكر خواهيم كرد:

۱. سرقت

هيچ‌كس نمي‌خواهد كسي وارد خانه آنها شود، و متاسفانه بسياري از مردم، اقدامات احتياطي را تا بعد از سرقت خانه انجام نمي‌دهند. بعضي از درب‌ها را مي توان به سادگي و با كمترين نيرو براي شكستن قفل باز كرد و به خانه بسيار آسان وارد شد. براي آنهايي كه وارد شدن كسي را تجربه كرده‌اند كه براي دستبرد اقدام كرده است، اين مي‌تواند يك احساس بسيار ترسناك باشد. درب هاي ضد سرقت امنيتي از داخل با صفحاتي تقويت شده‌اند كه عملا مانع از ورود افراد غريبه به منزل شما شده و احساس امنيت خانواده‌تان را فراهم مي‌كنند.

مطالعه كنيد! اهميت و مزاياي درب ضد سرقت

۲. اجازه دهيد هواي تازه به داخل بيايد

در ماه‌هاي خنك‌تر، بسياري از ساكنان عاشق اين هستند كه درب‌ها و پنجره‌هاي خانه را باز كنند تا هواي تازه به داخل بيايد. يك درب امنيتي مي‌تواند به شما اجازه دهد آن را بدون نياز به نگران شدن در مورد ايمني، باز نگه داريد. مي‌توان بر روي اين درب‌ها زنجير محافظ نصب كرد تا در عين حال كه بتوان آنها را باز نگه داشت اما مانع ورود افراد به داخل شوند.

۳. با درب امنيتي بازده انرژي را افزايش دهيد

درب‌هاي امنيتي مي‌توانند به جلوگيري از ورود مهاجمان كمك كنند، اما آنها همچنين مي‌توانند قبض‌هاي گرمايش و سرمايش منزلتان را كاهش دهند. در تابستان گرم زماني كه مي‌خواهيد كولر گازي درجه حرارت خانه را تا حد اماكن پايين نگه دارد تا خنك بمانيد. درب‌هاي امنيتي مي‌توانند مانع ورود گرماي بيرون به داخل خانه شده و به كاهش درجه حرارت داخل منزل كمك خواهند كرد. در روزهايي كه هوا سرد است، درب‌هاي امنيتي مي‌توانند يك لايه عايق‌بندي را به منزل شما اضافه كنند.

درب ضد سرقت

۴. درب امنيتي سفارشي

در شركت اكباتان‌در، ما مي‌توانيم درب امنيتي سفارشي را براي مطابقت با سبك خانه شما ايجاد كنيم. درب امنيتي به سبك‌هاي گوناگوني ساخته مي‌شوند كه زيبايي خاصي به منزل شما خواهند داد. درب‌هاي امنيتي نبايد زشت باشند يا سبك منزل شما را خراب كنند. شما مي‌توانيد بسياري از طرح‌هاي درب امنيتي را ملاحظه كرده و مدلي را انتخاب كنيد كه به ارزش خانه شما و كمك به حفاظت از خانواده‌تان كمك كند.

۵. جايگزين كردن با درب قديمي خانه

اگر درب ورودي فعلي شما از انواع قديمي بوده و خرابي‌هاي زيادي دارد و بايد جايگزين شود، اين يك فرصت عالي براي جايگزين كردن آن با يك درب امنيتي است. درب‌هاي شكسته مي‌توانند يك نقطه ورود آسان بوده و اجازه وارد شدن افراد غريبه را بدهند و به هواي خنك اجازه دهند كه خانه شما را در تابستان ترك كند.

يك درب معيوب مي‌تواند مشكلات زيادي ايجاد كند، بنابراين بهتر است آن را با يك درب امنيتي بادوام و مقاوم جايگزين كنيد. براي يادگيري بيشتر در مورد درب‌ها و پنجره‌هاي امنيتي آماده هستيد؟ امروز با يكي از كارشناسان ما تماس بگيريد تا شما را براي انتخاب يك درب ضد سرقت ترك مناسب با طرح و سبك خانه شما راهنمايي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۶:۲۳ توسط:mehdi موضوع:

شما به كدام نوع از درب‌هاي ايمني نياز داريد

زماني كه در بازار به دنبال درب‌هاي ايمني جديد و ايمن‌تر براي خانه‌تان مي‌گرديد، ممكن است با گزينه‌هاي زيادي روبرو شويد. بدون دانستن مزاياي هر كدام از آنها اين احتمال وجود دارد كه در نهايت قادر نباشيد يكي را به درستي انتخاب كنيد. شركت اكباتان‌ درب، در چنين مواقعي به داد مشتريان مي‌رسد. ما راه حل‌هايي را براي انتخاب بهترين گزينه درب ضد سرقت در اختيار شما قرار خواهيم داد.

درب‌هاي ايمني

درب ضد سرقت

اگر مي‌خواهيد مزاحمين را بيرون نگه داريد، درب ايمني همان چيزي است كه بايد انتخاب كنيد. درب‌هاي ما مخصوص محافظت از خانواده‌هاي شما ساخته شده‌اند و عملا غيرقابل نفوذ هستند. طرح‌هاي شركت اكباتان‌درب، استايل خانه شما را كامل خواهند كرد و همچنين با قوي‌ترين فولادهاي موجود در بازار ساخته شده‌اند. شما حتي مي‌توانيد بدون از دست دادن كيفيت و استحكام طرح دلخواه خودتان را نيز سفارش دهيد.

از آنجا كه هر كدام از درب‌هاي امنيتي به صورت سفارشي ارزيابي و ساخته مي‌شوند تا به خوبي با ورودي‌هاي شما سازگار باشند، ديگر لازم نيست نگران عدم سازگاري درب‌هاي ايمني با خانه خود باشيد، چرا كه همه آنها مي‌توانند به راحتي طرح خانه را بسيار چشمگيرتر كنند.

درب‌هاي ايمني سري اكوپال

درب ضد سرقت

يكي از درب‌هاي پر فروش و بادوام كه داراي چهارچوب رگلاژي است. اين نوع چهار چوب براي نصب احتياج به تخريب ندارد و براحتي مي‌توان آن را نصب كرد. اين چهارچوب‌ها همگي به صورت اصل از كشور تركيه وارد شده و به محل نصب انتقال داده مي‌شوند. شركت اكباتان‌درب هميشه سعي در ارائه محصولات با كيفيت نموده و با كادري مجرب عمليات نصب محصول را به بهترين نحو انجام خواهد داد. اين درب‌هاي ايمني براي فريم و كلاف دور درب از ورقه فولاد استفاده مي‌كنند همچنين در سر تا سر اين درب‌هاي ايمني دو ورقه فولاد بكار رفته است. براي رويه درب‌هاي ايمني سري اكوپال از ورق mdf به ضخامت 10 ميلي‌متر استفاده شده است. تمام قفل‌هاي اين درب‌هاي ايمني ساخت كشور تركيه بوده و از استهكام بالايي برخوردار است.

درب‌هاي ايمني سفارشي

در شركت اكباتان‌درب، ما مي‌توانيم درب ضد سرقت ترك اصل منزل شما را به صورت سفارشي بسازيم تا نه تنها با طراحي معماري خانه‌تان سازگار باشد، بلكه همچنين به زيبايي خانه شما هم اضافه كند.

اين درب‌هاي ايمني مي‌توانند مزاحمين را بيرون نگه دارند و از بچه‌ها در برابر بيرون رفتن محافظت كنند. حفاظت از فرزندان حائز اهميت مي‌باشد، اما اضافه كردن يك ورودي زيبا به خانه‌تان مزيتي ديگر خواهد بود.

گزينه‌هاي زيادي براي انتخاب داريد و به همين دليل لازم نيست ديگر نگران هماهنگي درب ورودي با شكل و دكوراسيون خانه خود باشيد، چرا كه هميشه مي‌توانيد درب ضد سرقت ارزان مورد نظر خود را پيدا كنيد كه با استايل منحصر به فرد شما هماهنگ باشد.

آماده نصب كردن اولين خط دفاعي خود هستيد؟ متخصصين شركت اكباتان‌ درب اينجا هستند تا به ساده كردن تصميم گيري شما در مورد گزينه‌هاي مختلف ايمني در دسترس، كمك كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۲:۰۲ توسط:mehdi موضوع:

درب امنيتي محافظ خانه شما

درب امنيتي را مي‌توان در قسمت‌هاي مختلف خانه مورد استفاده داد تا امنيت بيشتري را براي خانه فراهم كند. كشور ما داراي آب و هواي بهاري مطلوب و نسيم‌هاي دلپذير تابستاني است. به همين دليل بسياري از خانه‌ها داراي حياط و حياط خلوت هستند. هيچ چيزي به اندازه راحتي استراحت در پاسيو در فضاي باز و بهره بردن از آب و هواي معتدل لذت بخش نيست.

در عين حال، 22٪ از خانه‌هاي مسكوني داراي پاسيو و حياط خلوت مشترك هستند. اگر بوسيله درب ضد سرقت از اين فضا محافظت نكنيد، ممكن است در برابر اعمال زور جهت ورود به ساختمان آسيب پذير باشد. همچنين ورودي خانه از سمت حياط نيز آسيب پذير است به ويژه كه معمولا اين فضا از سمت خيابان قابل دسترسي مي‌باشد. تامين امنيت خانه با استفاده از درب هاي ضد سرقت در برابر ورود مزاحمان بايد يك اولويت باشد و انجام اين كار با استفاده از درب‌هاي ورودي از جنس فولاد ضد زنگ و مش بندي امنيتي امكان پذير است.

با درب امنيتي از خانه و پاسيو خود محافظت كنيد

اگر فضاي ورودي را همينطور باز رها كنيد مي‌تواند يكي از آسيب پذير‌ترين نقاط براي افراد مهاجم و ديگر مزاحمت‌هاي ناخواسته باشد. اغلب، درب‌هايي كه به سمت يك پاسيو تزئيني در حياط خلوت باز مي‌شوند، از ورودي‌هاي اصلي ديگر امنيت كمتري دارند. در صورت نصب درب امنيتي با كيفيت بالا، مي‌توانيد از پاسيو خود محافظت كنيد در حاليكه هنوز هم از محيط اطراف خود و هواي تازه آن لذت مي‌بريد.

اكباتان‌در، درب امنيتي ورودي، پاسيو و بالكن را با ضمانت‌نامه ارائه مي‌دهد كه از مش‌هاي فولادي ضد زنگ و مقاوم در برابر آب و رطوبت هوا با محافظ‌هاي مخصوص ساخته شده‌اند. اين پوشش‌هاي جذاب، مي‌توانند در برابر طوفان‌هاي رده 4 مقاومت كنند. درب امنيتي ، جذابيت و ارزش منزل شما را با بصورت ايمن و جذاب افزايش خواهد داد.

چشم انداز خانه با درب امنيتي

از بيرون، درب‌هاي امنيتي يك ظاهر سايه‌دار تيره ارائه مي‌دهند كه ديد سارقان و افراد مزاحم به خانه شما را محدود و در گاهي اوقات مسدود مي‌كنند. از داخل، مي‌توانيد مطمئن باشيد از امنيت بالايي برخوردار هستيد و نگراني از ورود مزاحمان نخواهيد داشت. درب امنيتي محافظ، امنيت 100٪ را بدون محدوديت امكان پذير مي‌كند.

امنيت تضمين شده

ساير اقدامات امنيتي محبوب فقط به عنوان عوامل بازدارنده يا هشداردهنده از نفوذ ناخواسته عمل مي‌كنند. آنها نفوذ را مسدود نمي‌كنند. سارقان باتجربه توسط يك زنگ هشدار امنيتي يا دوربين از ورود به خانه منصرف نمي‌شوند. آنها مي‌دانند كه بيشتر افراد در كدام مناطق خانه‌هاي خود اقلام با ارزش را پنهان مي‌كنند. اقدامات لازم براي ورود با اعمال زور را نيز به خوبي تمرين كرده‌اند. در محدوده زماني كه زنگ هشدار به صدا دربيايد و صاحبان خانه يا همسايه‌ها خود را به محل برسانند، آنها مي‌توانند وارد خانه شده، اقلام با ارزش شما را جمع آوري كرده و فرار كنند. كمتر از 4 درصد از آنها مي‌توانند دستگير شوند كه به اين ترتيب احتمال پيدا شدن كالاهاي ارزشمند شما كمتر مي‌شود.

حتي فضاهاي روشن مجهز به سنسورهاي حركتي قادر به جلوگيري از وقوع سرقت نيستند. مهم‌ترين و كاربردي‌ترين بخش خانه كه مي‌تواند جلوي ورود افراد را بگيرد، درب امنيتي است. حتي اگر حياط خلوت شما به خيابان راه داشته باشد هم بايد از درب‌هاي امنيتي استفاده كنيد. اغلب، يك سارق در طول زمان، خانه شما را تحت نظر مي‌گيرد، تا بتواند برنامه زمان بندي رفت و آمد شما را پيدا كند و بهترين زمان براي ورود به خانه را در نظر بگيرد.

در شركت اكباتان‌در، ما داراي انواع درب ضد سرقت ترك براي كاربردهاي مختلف هستيم. درب امنيتي به گونه‌اي طراحي شده است تا از ورود اجباري عوامل مزاحم جلوگيري كند. مزاحمان به سادگي نمي‌توانند از درب امنيتي محافظ ما عبور كنند و وارد خانه شما شوند. در حقيقت، درب‌هاي ما، عامل بازدارنده قدرتمندي براي جلوگيري از سرقت هستند.

ايمني خانه، پاسيو و حياط خلوت خود را با درب‌هاي امنيتي فولادي اكباتان‌در تامين كنيد

همه محصولات ما از مواد اوليه مرغوب ساخته شده‌اند، اين محصولات در صورت نگهداري مطلوب داراي دوام بالا خواهند بود.

براي دريافت حفاظت تضمين شده در دراز مدت، هيچ مانعي در استفاده از درب‌هاي امنيتي اكباتان‌در وجود ندارد. چندين اقدام براي راحتي شما در نظر گرفته شده است. براي كسب اطلاعات بيشتر به نزديكترين دفتر ما مراجعه كرده يا با ما از طريق فرم آنلاين تماس بگيريد يا يك درخواست مشاوره ثبت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۶:۲۹ توسط:mehdi موضوع: