درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك .

درب ضد سرقت ، درب هاي ضد سرقت ، درب ضد سرقت ترك

درب امنيتي محافظ خانه شما

درب امنيتي را مي‌توان در قسمت‌هاي مختلف خانه مورد استفاده داد تا امنيت بيشتري را براي خانه فراهم كند. كشور ما داراي آب و هواي بهاري مطلوب و نسيم‌هاي دلپذير تابستاني است. به همين دليل بسياري از خانه‌ها داراي حياط و حياط خلوت هستند. هيچ چيزي به اندازه راحتي استراحت در پاسيو در فضاي باز و بهره بردن از آب و هواي معتدل لذت بخش نيست.

در عين حال، 22٪ از خانه‌هاي مسكوني داراي پاسيو و حياط خلوت مشترك هستند. اگر بوسيله درب ضد سرقت از اين فضا محافظت نكنيد، ممكن است در برابر اعمال زور جهت ورود به ساختمان آسيب پذير باشد. همچنين ورودي خانه از سمت حياط نيز آسيب پذير است به ويژه كه معمولا اين فضا از سمت خيابان قابل دسترسي مي‌باشد. تامين امنيت خانه با استفاده از درب هاي ضد سرقت در برابر ورود مزاحمان بايد يك اولويت باشد و انجام اين كار با استفاده از درب‌هاي ورودي از جنس فولاد ضد زنگ و مش بندي امنيتي امكان پذير است.

با درب امنيتي از خانه و پاسيو خود محافظت كنيد

اگر فضاي ورودي را همينطور باز رها كنيد مي‌تواند يكي از آسيب پذير‌ترين نقاط براي افراد مهاجم و ديگر مزاحمت‌هاي ناخواسته باشد. اغلب، درب‌هايي كه به سمت يك پاسيو تزئيني در حياط خلوت باز مي‌شوند، از ورودي‌هاي اصلي ديگر امنيت كمتري دارند. در صورت نصب درب امنيتي با كيفيت بالا، مي‌توانيد از پاسيو خود محافظت كنيد در حاليكه هنوز هم از محيط اطراف خود و هواي تازه آن لذت مي‌بريد.

اكباتان‌در، درب امنيتي ورودي، پاسيو و بالكن را با ضمانت‌نامه ارائه مي‌دهد كه از مش‌هاي فولادي ضد زنگ و مقاوم در برابر آب و رطوبت هوا با محافظ‌هاي مخصوص ساخته شده‌اند. اين پوشش‌هاي جذاب، مي‌توانند در برابر طوفان‌هاي رده 4 مقاومت كنند. درب امنيتي ، جذابيت و ارزش منزل شما را با بصورت ايمن و جذاب افزايش خواهد داد.

چشم انداز خانه با درب امنيتي

از بيرون، درب‌هاي امنيتي يك ظاهر سايه‌دار تيره ارائه مي‌دهند كه ديد سارقان و افراد مزاحم به خانه شما را محدود و در گاهي اوقات مسدود مي‌كنند. از داخل، مي‌توانيد مطمئن باشيد از امنيت بالايي برخوردار هستيد و نگراني از ورود مزاحمان نخواهيد داشت. درب امنيتي محافظ، امنيت 100٪ را بدون محدوديت امكان پذير مي‌كند.

امنيت تضمين شده

ساير اقدامات امنيتي محبوب فقط به عنوان عوامل بازدارنده يا هشداردهنده از نفوذ ناخواسته عمل مي‌كنند. آنها نفوذ را مسدود نمي‌كنند. سارقان باتجربه توسط يك زنگ هشدار امنيتي يا دوربين از ورود به خانه منصرف نمي‌شوند. آنها مي‌دانند كه بيشتر افراد در كدام مناطق خانه‌هاي خود اقلام با ارزش را پنهان مي‌كنند. اقدامات لازم براي ورود با اعمال زور را نيز به خوبي تمرين كرده‌اند. در محدوده زماني كه زنگ هشدار به صدا دربيايد و صاحبان خانه يا همسايه‌ها خود را به محل برسانند، آنها مي‌توانند وارد خانه شده، اقلام با ارزش شما را جمع آوري كرده و فرار كنند. كمتر از 4 درصد از آنها مي‌توانند دستگير شوند كه به اين ترتيب احتمال پيدا شدن كالاهاي ارزشمند شما كمتر مي‌شود.

حتي فضاهاي روشن مجهز به سنسورهاي حركتي قادر به جلوگيري از وقوع سرقت نيستند. مهم‌ترين و كاربردي‌ترين بخش خانه كه مي‌تواند جلوي ورود افراد را بگيرد، درب امنيتي است. حتي اگر حياط خلوت شما به خيابان راه داشته باشد هم بايد از درب‌هاي امنيتي استفاده كنيد. اغلب، يك سارق در طول زمان، خانه شما را تحت نظر مي‌گيرد، تا بتواند برنامه زمان بندي رفت و آمد شما را پيدا كند و بهترين زمان براي ورود به خانه را در نظر بگيرد.

در شركت اكباتان‌در، ما داراي انواع درب ضد سرقت ترك براي كاربردهاي مختلف هستيم. درب امنيتي به گونه‌اي طراحي شده است تا از ورود اجباري عوامل مزاحم جلوگيري كند. مزاحمان به سادگي نمي‌توانند از درب امنيتي محافظ ما عبور كنند و وارد خانه شما شوند. در حقيقت، درب‌هاي ما، عامل بازدارنده قدرتمندي براي جلوگيري از سرقت هستند.

ايمني خانه، پاسيو و حياط خلوت خود را با درب‌هاي امنيتي فولادي اكباتان‌در تامين كنيد

همه محصولات ما از مواد اوليه مرغوب ساخته شده‌اند، اين محصولات در صورت نگهداري مطلوب داراي دوام بالا خواهند بود.

براي دريافت حفاظت تضمين شده در دراز مدت، هيچ مانعي در استفاده از درب‌هاي امنيتي اكباتان‌در وجود ندارد. چندين اقدام براي راحتي شما در نظر گرفته شده است. براي كسب اطلاعات بيشتر به نزديكترين دفتر ما مراجعه كرده يا با ما از طريق فرم آنلاين تماس بگيريد يا يك درخواست مشاوره ثبت كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۶:۲۹ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :